6 Nisan 2009 Pazartesi

Ercan Demirel - Elveda Deme Bana [Full Album]




1. Elveda Deme Bana
Söz & Müzik: Ercan Demirel
2. Derbeder
Söz & Müzik: Ercan Demirel
3. Ayrilamamki Severken
Söz & Müzik: Ercan Demirel
4. Sensiz Yasanmiyor
Söz & Müzik: Ercan Demirel
5. Haketmedim Asla
Söz & Müzik: Ercan Demirel
6. Kara Kara
Söz & Müzik: Ercan Demirel
7. Seviyorum Anla
Söz & Müzik: Ercan Demirel
8. Durma Git
Söz & Müzik: Ercan Demirel
9. Zor Geliyor
Söz & Müzik: Ercan Demirel
10. Yiprandim
Söz & Müzik: Ercan Demirel
11. Hesap
Söz & Müzik: Ercan Demirel
12. Ayvayi Yedin
Söz & Müzik: Ercan Demirel

43 yorum:

  1. ERCAN SANA BAYILIYORUM YA ÇOK TATLISIN SESİN MUHTEŞEM BU DÜNYADA EĞER AŞIK OLUNACAKSA İLK GÖRÜŞTE ANCAK SANA OLUR İNSAN

    YanıtlaSil
  2. SANA AŞIK OLMAMAK ELDE Mİ ACABA

    YanıtlaSil
  3. SENİ SEVİYORUM ERCAN BİRTANESİN MUHTEŞEMSİN İNSAN HERKESTEN BIKAR AMA SENDEN ASLA

    YanıtlaSil
  4. KEŞKE SENİNLE TANIŞMAK VE KONUŞMAK MÜMKÜN OLSAYDI YA SENİ ÇOK SEVİYORUM TATLISI

    YanıtlaSil
  5. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM KEŞKE TANIŞMAK MÜMKÜN OLSAYDI ARKADAŞLARIM SANA BU KADAR HAYRAN OLDUĞUM İÇİN KIZIYORLAR BANA DELİ MİSİN DİYORLAR AMA OLSUN SEN BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİN CANIM BENİM YA

    YanıtlaSil
  6. ercan seni çok seviyorum aşkım benimmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. seniilk gördüğüm andan beri aklımdan hiç çıkmıyorsun her gün senı düşünüyorunm çok ama çok tatlısı sana sarılmak için herseyımı verirdim ne olur bursanın yalıntaşilçesine konsere gel bitanem ben ÖZLEM TURGUT

    YanıtlaSil
  8. seni çok ama çok seviyorum ne olur enez sahil yavuz kent sitesine gel seni ilk gödühüm anda çok iyimişsiniz herzaman şakılarınızı dinliyarum BEN MERVE GÜLŞEN

    YanıtlaSil
  9. sen çok yakışıklı ve olağan üstü bir ses var sen çok seviyorum muhteşem bi ses küçük kuzenim 5 yaşındakis enin şarkını ezberledii nolur bir gün konser ver:Dnolurrrrrrrrrrrrrrrseni çok sevnn merve

    YanıtlaSil
  10. YA ERCAN İNAN SENİ ANLATMAYA YETECEK KADAR SÖZLER YAZAMIYORUM ÇÜNKÜ O KADAR FARKLISIN Kİ SANKİ BU İPİ ÇIKMIŞ DÜNYADA BİR SEN VARMIŞSIN GİBİ BELKİDE BU YÜZDENDİR SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVMEM DAHA NE DİYEBİLİRİM Kİ BU DÜNYADA BİR TEK SEN OLSAN YANIMDA KARŞIMDAN DURSAN BENDE SANA DOYA DOYA BAKSAM HİÇ BIKMADAN O KADAR TATLISIN Kİ

    YanıtlaSil
  11. ERCAN SENİ ÇOK SEVİYORUM BEN YAAAAAAA

    YanıtlaSil
  12. biZİm şARkıMIz oLduğU gİBi BENcE biR çOK seVEnİndE şaRkısI(ElvEda deMe BANa-sEViYoRum ANLa)

    YanıtlaSil
  13. sana aşığım ercan bn 19 yasındayım seni çok sewiyorum....
    bn viyana da oyuruyorum türküm seni çok sewiyorum...

    YanıtlaSil
  14. ercan çooooooooooooooooooooookkk tatlısın seni görmeyi okadar çok istiyorum. birgün 5dakika olsa da seni görmek isterdim.SENİ ÇOK SEVİYORUM ANLA.

    YanıtlaSil
  15. ya bukadar harika birsey olamaz ya gercekten sizi en ictenlikle kutlamak isterim bukadar guzel soz ve muzik nasil bulabiliyorsunuz: hhic bikmadan bir sene boyunca hergun dinliyorum Seviyorum Seni Anla atli parcayi hic bir parca yerini alamicak cunku okadar ani varki o parcada, basarin daim olsun
    belcikadan özlem

    YanıtlaSil
  16. SELAM ERCAN.BEN CENNET TURKMENISTANDAN.BİZ SENİ TURKMENİSTANDA COK BEKLEYORUZ.BEN SENİN GİBİ BALIK BURCUYUM.(4.03.1991y).BEN TURKÇEYİ ÇOK İYİ BİLMEYORUM.AMA EN ONEMLİ SÖZLERİ BİLİYORUM-SEN EN YETENEKLİ SANATÇISIN.SENİ BİR DAHAKİ EUROVİSİON'A GÖNDERMELİLER.

    YanıtlaSil
  17. kızlar manyaklaşmayın lütfen tamam şarkıları güzel ama o kadar da yakışıklı deil bence ama o bencesi yinede kendinizi çoq kaptırmayın

    YanıtlaSil
  18. ercan merak ediyorum şarkıların genelikle hak etmediğini düşünmdüğün aşklara yazılmış onlara olan ihanetleri anlatmışsın belki... bu zaman da şarkılarda anlatığın gibi hakketmeyen aşklar dolu belkide bu yüzden seviliyorsun
    peki sence gerçek aşk varmı? ihanette uğramamış saf soru işaretsiz bir ömür sürecek aşk var mı?sanırım yok!!!

    YanıtlaSil
  19. seni çooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  20. süpersin seni çok seviyorum ve beğeniyorum

    YanıtlaSil
  21. ercan abi seni çok seviyorum senin msn adresini arıyorum ama bulamıyorum seni çok ama çok seviyorum

    YanıtlaSil
  22. bence bu adam hiç de yakışıklı değil sadece sesi var. sesini bile yeterince kontrol edemiyor. küçükden beri nefesini doğru kullanamıyor. haha gülüyorum haline

    YanıtlaSil
  23. gzll şarkıymış sevdim haa.tipsizde deil yani söyleyen de ii beğendim sprr

    YanıtlaSil
  24. (:becede elveda deme bana bide seviyorum seni anla :)

    YanıtlaSil
  25. ercan
    bende herkesi seviyorumm...

    YanıtlaSil
  26. sesi süper ve cokda güzel söylüyor !!!

    YanıtlaSil
  27. hahhahah jaa bu yorumlar cooook komiiik RESPECT yaniii hahahh neysee ercaan allah yolunu acik etsiin muhtesemsiin kendin yazib kendin söylüyorsuun seni takdir edioyuruum dogrusu helal olsuun :)))) ELiiiF...

    YanıtlaSil
  28. ERCAN SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM İNAN SEN BİRTANESİN ÇOK ŞEKER ÇOK TATLI BİR O KADAR DA YAKIŞIKLISIN SESİNDE VE TARZINDA FARKLI BİR ŞEY VAR HANİ DERLER YA SENİ SEVMEYEN ÖLSÜN DİYE AYNI O ŞEKİLDE ZATEN DİYORUM SENİ GÖRÜPTE SEVMEYEN DÜŞÜNÜPTE AŞIK OLMAYAN VAR MIDIR DİYE AMA BÖYLE BİRŞEY OLACAĞINI ZANNETMİYORUM ÇÜNKÜ SENİ SEVMEYEN BİRİNİN ANCAK SEVGİNİN NE DEMEK OLDUĞUNU BİLMİYOR OLMASI GEREKİR ÇÜNKÜ SEVGİ SENİNLE VAR

    YanıtlaSil
  29. ercan demirel seni seviyorum aşkım ölüyorum ya sana bitanem bunlar benim sevgilimin şarkılarıaşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  30. seni seviyorum ercan ya çok yakışıklısın aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  31. KİM NE DERSE DESİN BENCE ERCAN 1NUMARA ÇOK BAŞARILI YETENEKLİ AYRICA ÇOK TATLI VE DE ÇOK YAKIŞIKLI HANİ DİYORSUNUZ YA KENDİNİZİ KAPTIRMAYIN DİYE BU ELDE OLAN BİRŞEY DEĞİL BUNU GERÇEK SEVGİYİ YAŞAMIŞ OLAN VE BİRİSİNİ GERÇEKTEN KALPTEN SEVEN SÖYLEYEMEZ Kİ ZATEN O SÖZÜ SÖYLEYENDE AŞKIN NASIL BİR DUYGU OLDUĞUNU GÖREMEYECEK KADAR BENCİL OLMALI
    BU KİŞİDEN KİŞİYE DEĞİŞİR TABİ Kİ AMA AŞK DENEN BİRŞEY OLMASAYDI ADI AŞK OLMAZDI ZATEN
    AŞKIN TARİFİ YOKTUR; AŞK SADECE KARŞILAŞILINCA ANLAŞILIR
    YAŞAMAYAN İSE BUNU HİÇ Mİ HİÇ BİLEMEZ...

    YanıtlaSil
  32. ercan sana ölyorum btanem çok tatlsn seni bir kere bgörsem yeter

    YanıtlaSil
  33. ercan çok tatı sesin var aynı kendin gibi

    YanıtlaSil
  34. senive şarkılarını beyeniyorum ercan mütişsin seninle taşışma imkanim olsa bunun icin herşey verebilirdim inşalah da güzel şarkılara imza atasın seni severek dinliyorum

    YanıtlaSil
  35. KANİ seni dünyalar kadar çoooook seviyorum bana bu dünyayı verseler seni asla ama asla vermem seni çok seven EDA AŞKIM

    YanıtlaSil
  36. ercan tatlısın yaaaaaaaa senin hayranınım

    YanıtlaSil
  37. bn betül aSkım mithatla ikimizin şarkısı seni seviyorum anla süper bisi bu şarkı yaa herkes dinlesin...

    YanıtlaSil
  38. SENIN KLIPLERININ HEPISINE DE BAYILIYORUM SUUUUUPERRRRRR SINNNNN SENIN KONSERLERINE BIR GUN GELMEK ISTERIM....

    YanıtlaSil
  39. ADSIZ DERKI

    COK CIRKINSIN VE KENDINI BEĞENMIS ZÜPPENIN TEKISIN ESKIDEN NEYDIN SIMDI NE OLDUN FAZLA UCMA BENCE HICBIRSEY DEGILSIN

    YanıtlaSil
  40. ercan seni öyle böyle sevmiyorum çok seviyorum.sana elveda diyen kızın gözü körmüş ya.hemde biraz uçukmuş.ama ben yinede ona teşekkür ediyorum çünkü sana elveda demeseydi belkide sen ELVEDA DEME BANA adlı şarkını yazamamuş olacaktın.bence tam isabet olmuş aşkım ben daha seni görmeden sesine aşık oldum zaten.önceden görüntüsü büyüleyici aşkımdın benim.ama sonradan albüm çıkarınca ahiretten bide klip çekince benim BEYAZ ATLI PRENSim olup çıktın .SENİ ÇOK SEVİYORUM ERCANIMMM..

    YanıtlaSil
  41. ERCAN COK YAKISIKLI ONUN SARKISINI DİNLİYORUM DİNLEMEKTENDE BIKMIYORUM BEN HERKES GİBİ SARKILAINI KIZLARLA Bİ ARAYA GELDİMİZDE YA KISACA HER YERDE DİNLİYORUZ FATSA ONA HAYRANNNN HOSCAKAL

    YanıtlaSil