1 Mayıs 2009 Cuma

Gitar Alaturka - Guitar and Turkish Classical Music (3 CD) [Full Album]




CD 1 / Gitar Alaturka 1:
01. Rüzgar Uyumuş Ay Dalıyor / Wind İs Asleep, The Moon İs Behind The Clouds
02. Düştü Enginlere Bir İnce Hüzün / A Gloomy Feeling Dropped İn The Offing
03. Gel Ey Denizin Nazlı Kızı / O! Come! The Coquettish Mermaid Of The Sea
04. Yoksun Diye Bahçemde / Cause You’re Not In My Garden
05. Seni Her Dem Anıyorum / I’ve Always Recollected You
06. Bir Bahar Akşamı Rastladım Size / I Met You In One Evening Of The Spring
07. Enginde Yavaş Yavaş / Gently İn The Offing
08. Ada Sahillerinde Bekliyorum / I’m Waiting On The Shores Of The Princes İslands
09. Vardar Ovası / The Vardar Meadow
10. Rindlerin Akşamı / The Evening Of The Gaieties
11. Olmaz İlaç Sine-İ Sad Pareme / Nothing’s Able To Cure My Broken Heart
12. Karlı Dağı Aştım Geldim / I’ve Come Climbing Over The Snowy Mountain
13. Karam / My Belle
14. Unutturamaz Seni Hiçbirşey / Nothing Makes Me Forget You
15. Bir Demet Yasemen / A Bouquet Of Jessamines
16. Unutulmaz / Unforgettable
17. İnleyen Nağmeler / The Groaning Tunes

CD 2 / Gitar Alaturka 2:
01. Rast Peşrev / Ouverture İn The Rast Mode
02. Hab-I Gah-I Yare Girdim / As I Have Entered My Love’s Chamber
03. Nedendir Bu Dil-İ Zarın Figanı / Why Does This Poor Heart Lament
04. Rakkase / Belly Dancer
05. Sevdim Yine Bir Nev-Civan / I Fell İn Love Again With A Young Man
06. Çözülme Zülfüne Ey Dil-Rüba / Do Not Unlock Yourself
07. Mümkün Mü Unutmak Güzelim / Is İt Possible To Forget Darling
08. Neden Bilmem Bu İptila / I Do Not Understand This Mania
09. Nihavent Saz Semaisi / String Semai İn Nihavent Mode
10. Güzel Bir Göz / A Beautiful Eye
11. Ayrıldı Gönül / Heart Left
12. Gönlümle Oturdum Da Hüzünlendim / I Sat With My Love And Grieved
13. Dün Kahkahalar Yükseliyorken / While Laughter Was Rising Yesterday
14. Hala Kanayan Kalbimi / My Still Bleeding Heart
15. Yemenimde Hare Var / My Coloured Moire Kerchief
16. Mahur Saz Semaisi / String Semai In Mahur Mode

CD 3 / Gitar Alaturka 3:
01. Gelse O Şuh Meclise / If Ever That Vamp Could Come To Our Gatherings
02. Hatırımda Çıkmaz Asla / Never Leaves My Memory
03. Sevmek Seni Bir Suç İse / If It Is A Crime To Love You
04. Her Dilden Ol Meh Çalmıyor / Not All Tongues Play That Tune
05. Kimseye Etmem Şikayet / I Will Not Complaint To Anyone
06. Hayal İçinde Akıp Gitti / Gone By In Dreams
07. Nedir O Sevdiğim Söyle / What Is It My Love
08. O Gözler / Those Eyes
09. Sevda İle Dillendi Bu Son Şarkı / This Last Song Begged For Love
10. Fitneler Gizlemiş / Hidden Mischiefs
11. Erdi Bahar / Over The Spring
12. Şu Güzele Bir Bakın / Look At The Beautiful
13. Yükselen Nağmenle Bak / Look With Your Rising Melody
14. Fikrimin İnce Gülü / The Delicate Rose Of My Thoughts
15. Ey Çeşm-İ Ahu Mehlika / O My Love With Eyes Of A Gazelle
16. Acem Kurdi Saz Semaisi / String Semai In Acem Kurdi Mode

6 yorum: